Over Tollens
De techniek ten dienste van de esthetiek
Eerste doelstelling: zijn expertise in decoratie en kleur benadrukken. Met andere woorden, zijn professionele en particuliere klanten een oplossing bieden die technologie en esthetiek combineert, en dus meer dan alleen verf ... Verfraaiing verkopen!
Een voorkeurslink tussen de schilder en zijn materiaal
Tollens heeft beslist om nog verder te gaan in zijn aanpak. Naast aan zijn klanten systematisch de meest relevante producten voor te stellen, op technisch en esthetisch vlak en op gebruiks gemak, ambieert hij om van zijn verf de beste vriend te maken van de schilder. Om zo een hechte relatie van vertrouwen en welzijn op te bouwen met de schilder Een zorg die niet bestaat zonder te herinneren aan de zorg voor goed werk, zo kenmerkend voor het huis reeds vanaf het begin van zijn geschiedenis.
Het milieu, een verantwoordelijkheid, maar ook een wil en motivatie
Het merk Tollens wordt regelmatig uitgedaagd over de kwestie van milieu en behandelt deze problematiek niet alleen met verantwoordelijkheid, maar ook met een zekere wil en motivatie. Onze gedragscode: transparantie en vereiste. In dit opzicht, streven wij ernaar om dit zorgvuldig uit te leggen en de gebruiker geteste producten aan te bieden met hoge prestaties, die vallen onder gecertificeerde producten. Voortrekker sinds enkele jaren en zeer gedisciplineerd in de kwestie, heeft Tollens een op zijn actief meer dan 2000 gecertificeerde producten. Bekijk hier onze certificaten.
De betrokkenheid van de medewerkers aan het merk
En de betrokkenheid van de 1300 werknemers in het bedrijf? In dit verband, Tollens vroeger een klein familiebedrijf, is ervan overtuigd dat zijn succes niet meer is dan de som van alle individuele prestaties van haar medewerkers. Het voldoet de inspanningen van de laatste jaren te observeren om het succes te begrijpen. Een grote betrokkenheid, dat is het beste bewijs van dit lang en prachtig liefdesverhaal. Job well done!